16.8.05

sorry!

Beste spotters van mijn blog,
excuus voor de lange onupgedate periode. Ik had beloofd tijdens mijn week vakantie gewoon te blijven posten. Helaas.... De inspiratie ontbrak en het fototoestel ook..... Na drie dagen toch mijn fijne toestelletje op de boot gevonden maar toen bleek dat ik geen oplader mee had genomen en dat de batterij zo goed als leeg was. De foto's die nu op de blog staan heeft Vincent met zijn Treo gemaakt. Ik heb op mijn toestel nog wel een paar foto's staan en zal kijken of ze de meoite waard zijn om met jullie te delen.

Hoe was de vakantie??
Nat met veel wind. Het begon goed. Ik ben op woensdagavond met Jan Ynse naar langweer gereden waar we heerlijk hebben gegeten bij Het Jagertje. Daarna even met Pietie en Pier ingedronken bij de Frye Frysk. erg gezellig en het niet te laat gemaakt ivm mogelijke kater op donderdag en dat kon natuurlijk niet!

Donderdag, de dag van het Skutsjesilen in Langweer was het weer in ieder geval geweldig, dit in tegenstelling tot de prestaties van het Langweerder skutsje. Bij Sietse Jan en Maaike in het land naar de wedstrijd gekeken en daarna het feest in in het dorp. Het was erg druk en heel erg gezellig!

Vrijdag was het weer dramatisch slecht. Jan Vincent KatieLeen en Jorrit zouden vanuit Andijk in de loop van de middag naar Staveren zeilen waar ik samen met Daan en Michiel aan boord zou gaan. Jan en Vincent besloten om maar niet naar Staveren te komen en af te wachten hoe het weer op zaterdag zou zijn. Niet veel beter dus..... helemaal verregend ontmoetten we ze in het HeereHuys in Staveren. Na een heerlijke lunch daar zijn we even naar de wedstrijd gaan kijken maat het begon al weer snel te regenen dus zijn we maar aan boord gaan zitten borrelen en roddelblaadjes lezen. Erg gezellig, dat wel!

Zondag zouden voor het lapje naar Lemmer zeilen. De ondiepte voor Staveren was veel ondieper dan gedacht en de schipper zat even niet op te letten.... Vincent voor zijn colomn zeer geinspireerd geraakt! Nadat we ziojn losgetrokken door een aantal zeer stoere en smakelijke reddingswerkers zijn we veilig in Lemmer aangekomen waar we lekker hebben geborreld en heerlijk hebben gegeten bij het Vooronder.

Maandag naar Urk, dinsdag naar Lelystad waar op woensdagmorgen Silke is opgestapt en we naar Enkhuizen zijn gezeild. Donderdag van Enkhuizen naar Andijk terug en de boot ingeleverd. Donderdagmiddag was de InterimIC bbq in Castricum. In de regen er naar toegereden maar toen was het ineens prachtig weer! het was warm, de zon scheen en het was ook nog eens ontzettend gezellig. Eeen heerlijk einde van een natte winderige week(je).

2 opmerkingen:

muddybirds zei

Ooh ik heb je net een sneer gegeven op mijn site maar nu zie ik dit! Ik heb nog niets gelezen maar ik zit nu met wijn en salade achter pc en ga er eens goed voor zitten, de vakantie update! x

muddybirds zei

Super leuk vakantie verslag met hele handige links voor het totaal plaatje! Echt heel leuk, veel regen maar wel gezellig zo te lezen en te zien. Ga je nog naar NY en GOA? Handig he, we doen het nu gewoon allemaal via de blog onze communicatie! Ik ga ook even uploaden. Heb je al gadgets op je blog??! de nieuwe rage! Mijn ouders zijn ook helemaal los! Liefs Cc