21.9.05

Feest in DigitalPort tijdens Zakenfestival



Deze week is het zakenfestival in de hal van het WTC en ook bij ons in DigitalPort. Om mensen te verleiden binnen te komen scheneken wij bij inlevering van een visitekaartje een overheerlijke cocktail!!

De problematiek van het snoertje is nog steeds hetzelfde... het is zoek. Dus met Dank aan Arthur die deze foto heeft gemaakt kan ik de spot woor eens bijwerken.

Arthur is onze celebrity spotter. In april was het JP Balkenende waar hij mee op de foto staat en gister Nellie Kooman! ik wacht met smart om ook die foto met jullie, mijn trouwe lezers te delen!

1 opmerking:

muddybirds zei

Deze info is ook zeer interessant hoor! Blijf zoeken naar dat snoertje!! Dat wordt een heel weekend updaten straks! Ik vertrek morgen om half 6 en lig dan vrijdagochtend met een jetleg voor de poorten van rinsema denk ik! haha, liefs Corina