15.12.05

10 december, avondje stappen in Amsterdam

Gezellig en als vanouds stappen met Marjo, Susan en Sabine in Amsterdam. Met de camera in Susan haar mobiel zijn er de hele avond vele (foute) foto's gemaakt tijdens ons zeer gezellige avondje uit. Indrinken bij Susan met echte Cosmopolitans (wij wanen ons nl SatC weten allen niet wie wie is) Eten en veel drinken bij Zus en Zus, biertjes bij Cafe Weber, Rooie Nelis, Blaffende Vis en als slagroom op de taart naar Cafe Nol. Bovenstaande is de enige foto die ik van mezelf durf te publiceren en ook bijna de enige foto van mij die door de censuurslag van Susan is gekomen. Ik durf allen maar te vrezen hoe ik op de nadere foto's sta....
Het was al aangekondigd in Amsterdam dat we er aan kwamen! De stad was er klaar voor :-)
Het was geweldig meiden, ik zit er nog van na te genieten en heb toen ik zondag weer thuis was lekker brak op de bank met liters limonade en chips genoten van het schaatsen!

Geen opmerkingen: