29.12.05

Goa, I will be there.....

In mijn emotieel licht demente toestand ben ik vergeten een visum voor India aan te vragen... Zwaar verdrieting ben ik dus 2e kerstdag niet naar Goa vertrokken maar naar Rotterdam gegaan waar een koud en leeg huis me opwachtte...

Gister heb ik Jan en Jorrit uitgezwaaid voor hun reis naar Mexico en meteen m'n ticket omgeboekt naar 16 januari. Ik hou mijn week in de zon nog te goed!
Heel erg sneu voor Eva die 20 uur in de trein heeft gezeten om naast mij in de zon op het parelwitte strand van Palolem te liggen.....

Gelukkig heeft Susan een kaastje voor een oud en nieuw feest voor me kunnen regelen zodat ik het nieuwe jaar sprankelend een feestend kan gaan beginnen in Amsterdam!

Alles gebeurt met een reden hebben m'n lieve vriendinnen me verzekerd.....

Geen opmerkingen: