29.12.05

Afscheid van mijn jaar en deze blog

Ik ben er achter gekomen dat mensen waar ik niet echt behoefte aan heb mijn leven in de gaten houden via deze blog en op basis van informatie die er NIET op staat conclusies trekken over mijn leven....
Dit heeft mij doen besluiten om te stoppen met deze blog.
Niet getreurd er komt een nieuwe voor 2006. Ik zal mijn trouwe lezers de link mailen naar mijn nieuwe jaar op een nieuwe blog.

tot in 2006!!!!
2005 was een rollercoaster van emoties en gebeurtenissen, dat 2006 maar weer veel blog materiaal mag opleveren!

1 opmerking:

countrysidesingsang zei

Hoi Janet, hopelijk zie je dit bericht nog? Hoe bestaat het t.a.v. je reisje!!! Je had je er zo op verheugd. maar okay het komt nog wel begrijp ik.Mailtje ontvangen . G. overgemaakt. T. bet. klopte dus wel.
All the best for 2006 gewenst.